Studies
Beverages in Schools
The following studies provide information on the consumption of beverages in schools:
Other relevant studies include:
- Secular Trends in Children's Sweetened-Beverage Consumption (1973 to 1994):
The Bogalusa Heart Study. Rajeshwan et al. Journal of the American Dietetic Association. February 2005.
- Snack Food Intake Does Not Predict Weight Change Among Children and Adolescents. field et al. International Journal of Obesity (2004) 28, 1210 - 1216.